Parni valjak – Sve jos mirise na nju

original tuning: from Em and capo 3rd fret (from Gm)
      my tunung: without capo


Am          C            D
Ne pitaj me nocas nista,
F           Am
pusti me da cutim,
   C            E
ja nocas trebam mir.
Am         C           D
Stare rane opet teku,
           F
moje bitke dalje teku,
Am       C             E
duso, ti nemas nista s tim.



          F   C           Dm       Am  F     C          E
Sa tvojeg izvora, moja se dusa napila, zedna tvojih godina
       F    C       Dm          Am  C       G            Am
I sada mamurna pita gdje je utjeha, gdje je mladost nestala.



Am        C
Idu dani, ja ih pratim,
D          F
ponekad do tebe svratim,
Am    C          E
duso, trazim zaborav.
Am         C 
Molim sate da se vrate,
D         F
tragovima njenim hodam, 
Am    C         E
tiho, kao da je tu.


                  Am
Sve jos mirise na nju,
  C      G            F
i dan, i jutro sto ce doci,
Am        C     D        E
nakon ove noci, noci bez sna,
Am        C
i dvjesta godina,
D            C     G    
da ih brojim u samoci,
Am        C   E
otkako je otisla.


        F   C         Dm         Am  F      C         E
U mojim venama jos je njenog otrova, jos je doza prejaka,
       F  C   Dm        Am   C  G     Am
A tebe ljubim da ne poludim, da zaboravim.

No comments: