Miladin Sobic – Umjesto gluposti

original tuning: capo 7th fret (from A)
      my tunung: without capo

D                    G
Kad se nocu smirim i ocekujem san
D                       G
slusam zadnja auta kako zvizde kroz grad
        F    G             F       G
umjesto gluposti s plafona silazis ti
        F   G       F         G
uz tihu muziku opet skupa smo mi.


Nemam pojma koji je dan bas me briga sto se u svijetu zbiva
samo da te ubili nisu da si jos u meni ziva
zelim da stotinu dana ne svane dan
kad se nocu privuces i gurnes me u san.


Ja sam nalik cistom zidu ti si slika i ram
ja sam prazna tisina ti najljepsa muzika sto znam.


Em                                Bm
Nista ljepse izmedu nas no sto je pjesma i sto je stih
Am                                D
nepresusni izvor si moj ljepsi od svih
Em                                    Bm
mi necemo promijeniti svijet trave su davno dozivjele kraj
Am                                   C  D
ali uvijek ce ih biti za nas ljubavi znaj...

No comments: